4 tipy pro hubnutí v létě

Chcete na letní dovolené vypadat co nejlépe, ale zároveň neumíte odolat pokušením, která s sebou přináší letní stravování?

Ve shazování kil můžete bez problémů pokračovat, stačí si jen dát pozor na menší letní nástrahy.

1. Nezapomeňte jíst

Zdá se vám tato rada při hubnutí tak trochu směšná? Během horkých letních dnů máme tendenci vynechávat jídla, protože nám jednoduše nechutná. Mnohokrát máme pocit plnosti během celého dne, a tak se snadno stane, že vynecháme svačinu či dokonce oběd. Tělo však bez energie fungovat nedokáže, a proto po dni hladovění sáhneme po nadměrném množství potravy ve večerních hodinách. Nepravidelným stravováním rovněž způsobujeme, že tělo si odkládá zásoby na později. Pokud vám nechutná během dne jíst, nahraďte klasická jídla porcí ovoce během dopoledních hodin či svěžím salátem na oběd. Uvidíte, že vašemu hubnutí to jen prospěje.

Náš tip: Vyzkoušejte oblíbené letní příchutě tyčinek MDiety jako třeba tyčinka s červeným ovocem, pomerančová tyčinka či citrónová tyčinka a nahraďte tak dopolední svačinu či odpolední svačinu během dne.

2. Zastavte se na drink

Léto přímo volá po vyzkoušení různých barevných nápojů, častokrát s přidáním alkoholu. Hubnutí nepokazíte, pokud si dopřejete nealkoholický osvěžující drink bez přidaného cukru. Udělejte si domácí citronádu a osvěžte se kdykoliv během dne. Přidat do ní můžete lístky máty, plátky pomeranče, zázvor či dokonce salátovou okurku. Pochutnáte si například i na virgin mojitu bez přidaného cukru. Vyhněte se syceným kalorickým nápojům a alkoholu a v plavkách se budete cítit sebevědomě.

Náš tip: Výborný letní drink bez výčitek najdete také v naší nabídce nápojů. Vyzkoušejte například jahodovo – ananasové smoothie, díky kterému můžete pokračovat ve svém dietním programu.

3. Pozor na rezortové nástrahy

Vyjeli jste se na dovolenou a těšíte se na přeplněné bufetové stoly, které vás čekají v hotelové restauraci? Při takových situacích jedí zejména oči, proto se před tím, než si naplníte talíř zamyslete.

Náš tip: Oklamejte hlavu a potěšte oči tím, že si na talíř naložíte to nejzdravější, co bufet nabízí. Určitě budete mít na výběr z množství sezónního ovoce či jogurtů, které vaše tělo během dopoledních hodin jen přivítá. K masovým pokrmům si dopřejte velkou porci zeleniny a boj nad dovolenkovým přibíráním jste vyhráli. Navíc se nebudete cítit přeplnění a bez energie, a tak můžete odpolední spánek s plným žaludkem vyměnit za procházky po okolí.

4. Zamlsejte si

Nedají vám spát zmrzliny či svěží letní dezerty? Inspirujte se výrobou vlastní domácí zmrzliny a potěšte se letní a zdravou domácí pochoutkou.

Náš tip: Nakrájejte své oblíbené ovoce na menší kousky. Vložte ho do uzavírací nádoby a nechte v mrazáku alespoň 12 hodin. Ovoce vyjměte a v mixéru umixujte na hladký krém. Přidat můžete hrst oříšků či lžíci kakaa. Zmrzlinu podávejte ihned.

Pokud máte chuť na sladký dezert, nahradit jej můžete dezertem MDiety, který obsahuje málo cukrů a vysoké množství potřebných bílkovin.

feelbetter

Dita Kissová

Feel Better s.r.o.
Houbalova 6b, 628 00 Brno

IČ: 03814289
DIČ: CZ03814289

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 86918

+420 604 201 877
dita.kissova@feelbetter.cz
mdieta.feelbetter.cz

Otevírací doba:
po-pá: 09:00 - 17:00
so-ne: dle objednání