Jednoduchý návod, jak shodit prázdninové kila

Určitě jste se již setkali s klasickým prázdninovým scénářem: před odletem si odpíráme jídlo, snažíme se zhubnout do plavek, abychom na pláži vypadali co nejlépe.

Jakmile se dostaneme na místo vytouženého odpočinku, uvolníme se a propadneme lákavým dobrotám tamní kuchyně. K tomu ještě přidáme nějaký ten letní alkoholický drink a kila navíc jsou na světě. Pokud jste se i vy vrátili letos z dovolené o něco těžší, nezoufejte. Přečtěte si několik rad, které vám pomohou navrátit se k původní váze.

Dobrou zprávou je, že s prázdninovými kily je to podobné jako s těmi vánočními. Část z nich se ztratí už jen díky tomu, že se vrátíme ke své původní denní rutině. Pokud jste však obecně náchylní k přibírání, nedoporučujeme shazování letních kil odkládat na později. 3 kila z loňské dovolené a 4 kila z letošní se vám budou později shazovat mnohem obtížněji.

1. Vraťte se k původní stravě

– pokud jste i na dovolené zhřešili, neobviňujte se, nic tím nevyřešíte. Důležité však je, abyste se ke svému původnímu režimu vrátili co nejdříve. K nastartování hubnutí vám samozřejmě pomůže stará známá rovnice: jezte hodně zeleniny, omezte sacharidy a přílohy. Pokud neumíte odolat sladkostem, dejte si je dopoledne, kdy váš metabolismus pracuje rychleji. Sáhněte však raději po zdravých sacharidech – nejlépe ovoci.

2. Podpořte látkovou výměnu

– pravidelný pitný režim má při redukci váhy velký význam. Dostatek vody podporuje látkovou výměnu a energetický výdej. Staré pořekadlo "hlad je převlečená žízeň" má rovněž opodstatnění ve skutečném stavu organismu. Někdy, když pocítíte chuť dát si "něco malého" vaše tělo pravděpodobně jen signalizuje, že mu chybí tekutina. Vhodné jsou minerální vody, čistá voda či bylinné čaje. Dávejte si pozor na slazené nápoje, které obsahují množství cukru.

3. Využijte pěkné počasí

– nejste fanoušci posilovny? Pokud se chcete zbavit letních kil, pomůže vám i snadný pohyb na čerstvém vzduchu. Využijte babí léto a prožijte po práci alespoň půlhodinu hezkou procházkou. Nepoužívejte výtah, na menší nákup se vyberte raději pěšky nebo na kole. 

4. Udělejte si plán

– jedním z největších nepřátel diet je absence plánu. Když nevíte, co budete jíst, může se stát, že od hladu sáhnete po jakémkoliv snacku, který je právě po ruce. Pro všechny, kteří si chtějí být jisti, že jejich shazování prázdninových kil proběhne úspěšně, jsme připravili 3týdenní balíček MDieta "Po dovolené". Porce v balíčku vám vydrží na 3 týdny v druhé fázi diety. Výhodou je, že během tří týdnů se nemusíte zamýšlet nad zdlouhavou přípravou jídel – bílkovinné pokrmy MDieta máte připravené za pár minut. Jedno jídlo denně navíc nahradíte "opravdovým" jídlem bohatým na bílkoviny – bez příloh. Dopřát si také můžete kuřecí či krůtí masíčko nebo rybu se salátem. S dietním balíčkem "Po dovolené" zredukujete svou hmotnost až o 5 kilo. Hubnete samozřejmě jen z tukových zásob – ne ze svalové hmoty.

feelbetter

Dita Kissová

Feel Better s.r.o.
Houbalova 6b, 628 00 Brno

IČ: 03814289
DIČ: CZ03814289

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 86918

+420 604 201 877
dita.kissova@feelbetter.cz
mdieta.feelbetter.cz

Otevírací doba:
po-pá: 09:00 - 17:00
so-ne: dle objednání